Saturday, December 29, 2007

Dlaczego Frasunek Kiedy Wy Moecie Obrobi?

Its sobota rano, i jako ja byem w yciu pokj, odprajc z purpur bougainvillea w wgldzie, na zewntrz przd okno, ja poczuwaem si troch ukucie niepokoju.

Whats rny o tym ukuciu dolatuje ja to, i didnt squelch to. Ja nastroiem do tego, zapytujc co to powiadao mnie, tej maej obcisoci w moim jelicie.

odpowied chodzi ja chodziem o zbulwersowa o czym.

ja hadnt rozpoczem si jeszcze, ale ja wiedziaem moj pami sypnbym do gry co; to zbyt spokojna scena outdoors, i w, dla mnie wanie chodzi cichy o tym.

I na tamtej chwili postrzeenia, swko przyszo do mnie: Dlaczego frasunek kiedy wy moecie obrobi?

Ive znajdowany w dobrym czasie trwania i kiepskim, szczliwa i smutna, praca wielki eliksir i dopomaga mnie poczu lepszy, na doranie. Kiedy ja odczuwam Im stwarzajcy, thats kiedy Im odprajcy.

Im pewne to klapie do programu przeycia thats gdzie w moim niewiadomym albo moim genetycznym kodeksie. Kiedy wy mylicie o tym, pracujcym, e alternatywa do dokuczajcej, wanie wspaniaa idea:

(1)To bierze wasz pami od negativity.

(2)Wy faktycznie dostajecie co robiony, ktre wy moecie by dumne.

(3)Dokonujc, youre umieszczenie rusztowanie otrzyma inne nagrody, taki jak dochd albo jego rwnowarto, i to prawdopodobnie zaegna nieco nieszczci youre dokuczajcy dookoa.

Tak, nastpny czas wy odczuwacie niespokojny, i wy dont wiecie dlaczego, dont zatrzymanie na tym.

Kadc si eby obrobi, zamiast, i youll bd losem lepszym!

Google

No comments: