Saturday, December 29, 2007

Mucha Pow Dla Pstrga

Lata Pow taka tradycyjna zabawa duo tyczenie do jak ksztatu sztuki, i porwnanej do innych trybw poowa, wciela tyle nauczy si w terminach odlewu technika, i bardziej szczeglnie etiuda diety pstrga, i ich imitacje, e to moe rozprasza wdkarzy od ogniskujcych dostatecznie na ich zwyczajach kamienioomu i odniesieniu. Jeli wy chcecie przydyba bardziej Pstrgowe, i szczeglnie bardziej duy Pstrg, wy potrzebujecie wiedzie bardziej o Pstrgu ni wy robicie o odlewie i ich diecie.

bardziej gboozlacne ja wyjrzaem, bardziej rzeczy wanie nie zrobiem zmysu. Ja wybudowaem obu Brunatnego i Pstrga Tczy w moim rozwalaniu si pokojowym akwarium i badanych nich bacznie. Od szczycie stromego korala jasnych kau na potoku, ja eksperymentowaem i badane i.

Tam wreszcie ale jedno zawarcie ja mogem zrobi. My, e mucha fishermen, do duego stopnia, kidding si dla odrobineczki dugi czas. Przegldnicie realistycznie na duo pstrgiewek, to zakrawao e pstrg musi czy m na p olepi, zupenie ogupiay, eby przyj duo ich jak owady naladoway. Obaj droga, to detracted od dokonania oszukawszy ich.

bardziej ja krytycznie zanalizowaem caoksztat szablon grypowy pow, bardziej przybiera ja recognised jak by robionym eby wyrwna dla naszego niezrozumienia. Na najlepszym, nieco przybiera moe byam poprawnym do jakiego stopnia, ale mg nigdy proven albo namitny. Na najgorzej, nieco wanie krzykliwo zepsuty.

Te przybierania cycled dla tak dudzy oni byli wanie przyjtym jak faktem. Pstrg by odwaany 'Niemoliwy do 'przewidzenia' poniewa ich odniesienie albo czyny nie zawsze wprawiy co my spodziewalibymy si kiedy latamy pow. Nikt, to nie zdaje si, kiedykolwiek pomylao o moliwoci ich czynw nie dopasowujcych naszych oczekiwa poniewa nasze wiary mogli by flawed.

ja rozpoczem si oceniajce alternatywne moliwoci. Powolnie ja kad zagadk razem. Ostatecznie, tamta epistoa stanie pytania miay odpowiedzi. Pstrgowe odniesienie wtedy stawao nadzwyczajnie prorokowane. Ja rozpoczem si biorca przewaga tych odkry. Zrealizowawszy ja nie potrzebowaem uda co skoni doprowadzenia, ja m eby skonstruowa muchy ktre mogem zrobi specyficzne prace dla mnie anieli naladujcy co.

Z kadymi z sytuacji ja spotykaem si na wodzie opanowane, wyniki wanie automatycznie poszy. Ja pozornie opanowaem zabaw grypowy pow.

Google

No comments: