Saturday, December 29, 2007

Ogromny Dorado Od Magneta Zatoka!

My bylimy na szedziesiciu czterema nonym wikingu klauzurowa brydowa zabawa ryba. Ja znacz szczyt liny, gowienka nowa z wszystko wy moglicie potrzebowa zrobi wasz perfekt podry. Anyways my dostalimy cae nasze przybory gotowe usyszenie w san diego, dostay na d do dki o dwoma w ranku rozpocz si j do gry i przyrzdzamy zaszamota. Oczywicie my spdzilimy paru dni temu to przygotowujce dk z jadem i wszystko nasz pow przybory my potrzebowalimy dla tej podry. Anyways my odjedamy dookoa trzej po kadym dostajcych na d tam od sypialnego w do pnego oczywicie.

Whell my odsupalimy kwesti i odjedamy dla naszego trzech dnia podr do magicznej magdaleny zatoka aka ostateczny pow. Jak podr jechaa na my owilimy troch po drodze na d ale nie do duo, my wiedzielimy e prawdziwa ryba dyby wywieszay w magnecie zatoka tak dlaczego prnuj. Jedyny czas my owilibymy po drodze na d gdyby my zobaczylimy co. Po trzech cudownych dniach na wodzie my wycignlimy nasz cel, Magneto Zatoka.

Od jego prety dobrego biegamy i my havnt mielimy dobr mk dla o siedemdziesiciu dwch godzinkach albo tak, ja zadecydowaem przycichn do zatoki i kucharz do gry ogromne to mki pomiecioby nas wszystko dospa. Po my wszystko obudzio si od wielkiego BBQ JA majstrowaem kady gotowy dosta pow. Nasz cel do skuwki i laszuj jak wielu marlina i dorado jak moliwa, czarownica wasnt problem w ogle. Tamta noc my przycichlimy w i robiony obiad ja pobyem do gry kawaek pniej ni inny zrobi przynt. Czarownica oczywicie bya najlepsz rzecz my kiedykolwiek zrobilimy raz my rozpoczlimy pow nastpny ranek.

Rozpoczta do gry sie i gowiasta na zewntrz owi magadalena zatok teren. Doskonay dzie na wodzie z alot ptaszkw pokaz na akuratnie gdzie eby pj. Raz my jedziemy wszystko przybory gotowe pj z mieszkankiem bestwi si uczepia ja powiedziaem chopcom popa do gry i pozwala dostaj to kraking. Jako oni dostae tam podszywa w wodzie ja zadecydowaem podbuntowa wod z jakim waletem przynty, czarownica w obrocie pokierowanym najbardziej wiel szko dorado ja zobaczyem w latach. Raz oni wypynli wody wy couldnt nawet dostajecie wasz przynt uderzy wod zanim oni zjedli to. To byo najbardziej zdumiewajcym dorado ywicym ja kiedykolwiek zobaczyem, i to didnt przysona tam.

Po temu jak wybiega dorado skuwki my zadecydowalimy ruszy zewntrz kawaek i utrafiamy do gry obnaony marlin aby tagging. Ja dont wiem co jechaem na lato ale tym strajkowaem wanie zdumiewajce, prawo alimentacja szalestwo. Tak po temu jak tagging czternacie marlina i lik dorado zaoga wanie bya spdzana, wic ja wziem nam nazad do zatoki dla nocy. My gotowa do gry jaka ryba i przechodzona na zewntrz o piciu minutach po jedzeniu.

Anyways jeli wy kiedykolwiek dostajecie szans obrci rybn magdalen Zatoka dont farwater jeli do gry, wy bdziecie poaowa tego. My robimy alot tych podry kady rok aby tagging i laszujcy tak zatrzymujemy si na zewntrz umieszczenie i patrzymy kiedy my bdziemy tam, wy moglicie wygra szans przyj wzdu z Ratujecie Pokojowe Zakadanie.

Podzika za suchanie,

Google

No comments: