Saturday, December 29, 2007

Dzikuj, Ah Mah!

buntownicze lata na drug. Faza zaprzeczenia i compulsive oblezieni odniesienia do szlifierki ale ostatecznego postoju. Czyn bezgrzesznego impulsu czasem staje niemoliwy.

Youre starszy.

ja musz przyj, nawet wobec moich wasnych rodzicw, ja przyjem i ja niczym nie byem kuso pieka-hodowca. Odbiegajc od domu, powstrzymujc nad na boyfriends lico, odbijanie pieko z mojej wasnej siostry, angaujc w pijackim kocie-bije si z przyjacimi, pi-bijca z moim bratem, wypowiedz-bitwy z moim ojcem, myli ja prawy kiedy ja byem nieodparciem zepsutym .....Spis moe pj daleje.

Cokolwiek crka moe zrobi zepsuty, ja robiem.

Ale to s dziaania, decyzje, i wspominki i pomogy mnie formy do osoby e ja dzisiaj. Ja mam 2 cudnie zdumiewajcego i perfekt chopcy odezwa si moi wasny. Oni patrz do gry do mnie, adoruj mnie i nawet kiedy ja domyl ja troch psycho, oni domyl ja hilarious! Niewinno .....Ja nie jeszcze doskonaa osoba dzisiaj ale ja mog dumnie powiedzie i ja zostaem bliszym do perfekt .. .. W moim osobistym zdaniu, e. Wiek robi to zaludni.

Kiedy ludzie domyl ja musz zachowa prac, ja zostawe to. Kiedy ludzie domyl ja nie musz by w zwizku, ja paraem si. Kiedy ludzie domylay ja musz wanie zamkn do gry, ja rozmawiaem do gry. Kiedy ludzie domylay ja musz by bardziej kobiecym, ja wykopi i poncz dokoa lubi pomylon kobiet na lekarstwach! Kiedy ludzie domylay ja musz odpuci, ja mciwy. Kiedy ludzie domyl ja musz zapomnie, ja pamitam. Gosh, kiedy ludzie domyl ja musz zapamita (lubi gdzie ja umieciem moj klawiatur), ja dont.

Z i powiedziaem, ja przegldn moje wasne rodzicw i dziwo il moich decyzji zrobiy ich do starszych ludzi e oni. Ile moich buntw dodali dodatkowe zagniecenie do ich cz? Ile moich rozkrzyczanych meczw dali moim rodzicom zmarszczki i biele? Jedyny kiedy youre starsze, wy realizujecie i heck, ja wasnt taki smartass, byem I? i tam ja, wszystko 16, myli ja byem dorosego-basta eby zrobi moje wasne decyzje.

If I had a daughter like me, I would have done things to her (and/or myself) that I will live to regret!Wdziczno, ja dont. Ja dont mam crk, okres!! (Kto do gry tam kocha mnie, przecie)

ja rozmawiaem bardzo lakonicznie na gosce z moj staroci i samotn babk dzisiaj i to blog wynik tamtej rozmowy.

eby powiedzie ja poaowaem moich czynw i decyzji kiedy ja byem modszego understatement. My wszystko dont wiemy jak duga ona musi przemieszka na tej planecie anymore ale jedna rzecz pewnie, to wont dla dugiego. Och, shes nie naprawd zy albo co. Shes szczliwy (w odrobineczce samotnej niby droga) i zdrowa (w stara niby droga) ale ona oczywicie ma jej wasne ale zbyt. Ja przypuszczam duo rzeczy e ja robiem w przeszoci uncalled dla i kiedy ona zrobia rzeczy z dobroci jej serce, ja wasnt appreciative poniewa ja zbyt ja-dorodkowaem i obnoxious. Ja porzdziem wiat, didnt I?

ja dont wiem jak dugo bardziej tenuta bytnoci jej tutaj na ziemi ma zanim to wygasa, ale ja ufam ona wemie dobre wspominki z ni na d albo do gry do dokdkolwiek shes jy po pokucie bytnoci jej tutaj.

Dzikuj, ah mah.

Google

No comments: