Saturday, December 29, 2007

Przeciwstawno w Kupujcych

Jeden z mao przypomnienia te pozostaem od mojego stanu grandparent byem ustrojeniem grajcych karcit. Inny byem palcem 'nappie' cn szklany puchar podpisany przez artyst. Ich siedem dzieci podzieli si rwno spadek i nie grat nadcign nasz drog. aden wie co zdarzya si do zgromadzenia staroytnej rki spun Gwiazdkowa ornamentyka albo ktra crka w prawie dostaym Haviland porcelan. Ja zawsze znaczyem zachowa karcita w rodzinie wrczy na d do mojej crki (ona trafiaa nappie), ale twardy czas trwania robione na rozpaczliwe dla pienidzy zapaci halabardy.

przerbka ustrojenie datowane 1871, te Tiffany karcita byy robion rk. Sceny w i dokoa miasto i kraj opisa rne tryby odziey ludowej na czasie. adnego dwa karty alike. Ludzie taczyy, ywiarstwo, rozmawiao, shopping, piesze ich psy, i gray instrumenty. Zrczny wzr dzwonkowy, pik, kluby i cerca byy obrabiane do sceny dozwoli regularn gierk amd wycinity na silnym plastyku dla dobrego klapnicia. Oni przyszli z zwyczajem skra wypadek, tupota w zocie z nazwiskiem waciciela (krewniaczka). Wszystko fiftytwo karcita prezent plus dwa figlarza. Te grajce karcita nie mog by kupione, ale byy dawane jak premi aby kupowa pewn kwot Tiffany wojen w ich Nowym Yorku zaopatruj. Ja pomylaem, e gdzie kolektor ubstwia do wasnych tych niezwykych karcit.

ja odkryem i autor ksiki na materii przemieszka w pobliskim miecie. Ja odezwaem si i on powiedzia on cieszyby si przegldn karcita. On spa dorywczo na karcitach, skoro doprawiajcych nich na koktajlowym stole. On powiedzia i oni nie warto bardziej ni dwiecie pidziesit dolarw. Ja byem dziwiony na basowej kwocie, powiadajcej jemu historii ja czytam w Magazynie ycia ksika na antiques e cise ustrojenie byo kolportowane dziesiciu latami poprzednio dla czterystu dolarw. On powiedzia i on wiedzia tamtej ksiki i on uwierzy to by misprint. Podejrzany, ja powiedziaem jemu ja pomylabym o tym. On odezwa si kilkakrotnie, ale ja zmienibym mojej pamici.

Nazad na bibliotece, ja odnalazem ksik rda z spisem wiedzianej karty kolektory. Ja napisaem do czterech ich, w Anglii, w Poudniu Carolina i dwch w westernie pastwowym, opisujc karcita i zapytujce dla oferty. Poudnie Carolina osoba odpowiedziaa z podniecon prob kupi karcita dla thousand dolary. Ona krewna e ona naleaa do staroytnego karcianego klubu i e prezydent owned takie ustrojenie, ale w biednym warunku. Ona uznana e oni mog by wartoci bardziej, ale thousand dolary wszystko pienidze ona moga przemczy si. Ja odpisaem, ten ja ciesz si zrobi jej szczliw, nie istot kolektor si. Niebawem powiadczony szach przyby, karcita byy asekurowane i byy posyane od, halabardami dostaymi pae i (niemal) kadymi szczliwe.

Google

No comments: