Saturday, December 29, 2007

Owieceniowy, albo wiatowy Futbol Filianki?

Futbol (angielski/Euro) 1 moich pasji. Ostatni Worldcup, ja dostaem lin wanie dla tamtego popisowego miesica. Generalhospital jedyny TV e ja kiedykolwiek czuwam, ale dla tamtego lipca, ja byem klejony do boksa lubi jaki inny normalny, crazed osoba!

To by owieceniowy bieg e ja chciaem zrobi dokoa tamten czas. Ja roztasowaem rzeczy wanie prawe dla nieprzerwanej wiatowej Filianki! aden sposb by jym ja anywherewhen to byli igrzyska by ogldane! Pieko nie!

7 brzemiennej miesicy z moim 2 dzieckiem, ja przemieszkaem i umarem dla futbolowego tamtego miesica. To naprawd fed moja dusza. To faktycznie byo wielkim oowiem-w do mojego obudzenia tamten sierpie na Theavatar Biegu.

ja byem w niebie. Mj zaprzg, Brazylia, wygraa wszystko! Ja byem ekstatycznego! Ja wiwatowaem, ja zataczyem, ja podskoczyem i na d likea pomylona osoba. Ja piewaem, ja wrzasnem i miaem wielki partyjny przez cae godzinki nocy.

ja m luzowany tamta moja praojczyzna Jamajka - bya nie w wiatowej Filiance. Jak ja mogem wyda si dopatrzy JA playbrazil? Kto ja by obieram wygra? Skacie. Mj narodowy anthem i Reggae Boyz, albo moi Brazylijscy mczyni withthe egzotyk, i hipnotyzujce ruchy? Bg podziki ja didnt musz wybra! Ulga ...

Lato, wiatowe zwieczenia Filianki cisy ten sam tydzie e ja zadecydowaem by w subie jak Avatar Pan dla 1 naszych Midzynarodowych biegw w Florydzie.

Och mj Bg. Ja uwaaem nie jy do biegu. Tak, naturalnie, 1 moich sistr kto ma nigdy, kiedykolwiek nie by interesowany w ja-pomocy, teraz decyduje pokaza interes w jej duchownym obudzeniu!

Owieceniowy? Nie teraz mid, ja mam mczyzn dopatrzy na TV! Whats karma dla i?

Okay, wic ja zjawi si.

ja kad moje Avatar instrumenty fajnie skorzysta twrczo zbada pomagaj innemu z ich obudzeniem, robic moje czytanie i pisanie wyznaczenia, taping moje 2 albo 3 igrzysk noc, ogldajc kady i wci pieszy do gry wiey i obecny dla was nastpny ranek!

Oczywicie ja mog mie to wszystko! Teraz Im ycie! Istota peno przedstawiaj w chwili, tak ywe tamto moje serce burstingopen z podnieceniem, radoci i namitnoci. Thats ycie. Przyniecie to na niemowlciu!

Kiedy wy znajdujecie co wy kochacie, jedziecie ono, hula w tym, moczycie to do gry! Zayjcie istot z tym w tamtej chwili, dla oto e tam.

chwila.

Google

No comments: